Behandling af tennisalbue hjælper dig af med smerterne​

Hos Herlev Fysioterapi & Træningsklinik tilbyder vi effektiv og grundig behandling af tennisalbue i Herlev. Har du længe døjet med ondt i albuen og skulderen, kan det meget vel betyde, at du har pådraget dig en såkaldt tennisalbue. Vi har hjulpet mange patienter af med deres smerter. Der kan være mange grunde til, at man får ondt, men ofte er det noget, der kommer gradvist. Det rammer langt fra kun tennisspillere, men også mange andre, der dyrker sport. Skaden forekommer typisk hos folk, der ofte laver ensformige bevægelser med armen, mens albuen er bøjet. Der er heldigvis noget at gøre ved det, hvilket vi kan hjælpe dig med.

Effektiv og grundig behandling af tennisalbue

Med professionel behandling af tennisalbue og rådgivning kan du sagtens blive kureret. Du bør under alle omstændigheder holde en pause med det, der forårsager smerten. Yderligere vil vi konkret gå ind og vurdere, om der skal gives akupunktur eller anden behandling, der har dokumenteret effekt.​

Lad os se på din skade, så du ikke skal gå rundt med dine smerter.​ Vi kan hjælpe dig med en kyndig rådgivning om, hvad du kan gøre for at forebygge, samt give dig råd om træning af de omkringliggende muskler. Bestil tid til behandling af tennisalbue, hvis det gør ondt.

Vi tager altid dit helbred alvorligt

Ønsker du at blive fri for smerter i din albue og skulder, hjælper vi dig gerne med effektiv behandling af tennisalbue. Kontakt os for at høre nærmere, så vi kan aftale en tid med dig. Vi tager dit helbred alvorligt, og derfor opfordrer vi altid til, at man omgående får gjort noget ved skader og skavanker, så de ikke udvikler sig til noget værre.

Kontakt os for behandling af tennisalbue på telefon

44 94 30 30 eller e-mail mail@herlevfys.dk og hør mere om, hvad vi kan gøre for dig.

​Åbningstider

​Mandag-torsdag: