Behandling af tennisalbue hjælper dig af med smerterne​

Hos Fysio Danmark Herlev tilbyder vi effektiv og grundig behandling af tennisalbue i Herlev. Har du længe døjet med ondt i albuen og skulderen, kan det meget vel betyde, at du har pådraget dig en såkaldt tennisalbue. Vi har hjulpet mange patienter af med deres smerter.

Der kan være mange grunde til, at man får ondt, men ofte er det noget, der kommer gradvist. Det rammer langt fra kun tennisspillere, men også mange andre, der dyrker sport. Skaden forekommer typisk hos folk, der ofte laver ensformige bevægelser med armen, mens albuen er bøjet. Der er heldigvis noget at gøre ved det, hvilket vi kan hjælpe dig med.

Effektiv og grundig behandling af tennisalbue

Med en professionel behandling af tennisalbue og rådgivning kan du sagtens blive så godt som smertefri. Du bør under alle omstændigheder holde en pause med det, der forårsager smerten. Yderligere vil vi konkret gå ind og vurdere, om der skal gives akupunktur eller anden behandling, der har dokumenteret effekt.​

Derudover kan vi hjælpe dig med en kyndig rådgivning om, hvad du kan gøre for at forebygge, samt give dig råd om træning af de omkringliggende muskler. Bestil tid til en behandling, hvis det gør ondt.

Vi tager altid dit helbred alvorligt

Ønsker du at blive fri for smerter i din albue og skulder, hjælper vi dig gerne med effektiv behandling. Kontakt os for at høre nærmere, så vi kan aftale en tid med dig. Vi tager dit helbred alvorligt, og derfor opfordrer vi altid til, at man omgående får gjort noget ved sine skader, så de ikke udvikler sig til noget værre.

Bor du i Brønshøj, Søborg eller Ballerup? Det er ikke noget problem, vi tager imod alle patienter på klinikken i Herlev.

Kontakt os for behandling af tennisalbue på telefon

44 94 30 30 eller e-mail mail@herlevfys.dk og hør mere om, hvad vi kan gøre for dig.

Eksisteret siden 2004

FysioDanmark Herlev slog dørene op i 2004 og har lige siden, hjulpet og behandlet mange klienter .

Skræddersyet træningsprogram

Vi udarbejder et skræddersyet træningsprogram der er målrettet og optimeret til dine behov.

Høj kvalitet og god rådgivning

Vores dygtige behandlere sørger for, at give dig en kompetent rådgivning der gavner dit behandlingsforløb.

Hør hvad vores klienter synes om os​

Vores mange skønne klienter giver her deres vurdering af klinikken og vores service.

Forfærdelig dygtige fysioterapeuter

Udadvendte, behagelige og særdeles rare at være sammen med og de ved hvad de har med at gøre. Det er prisen værd.

Morten Nymark

Rigtig god fysioterapi

Rigtigt god fysioterapi der helt klart ved hvad de har med at gøre.

Torben Møller

Super godt sted

Skulle genoptræne mit knæ efter en knæoperation super godt sted til det. Har en super god fysioterapeut Adrian.

Søren Johnsen

Sød, dygtig og kompetent behandler

Jeg har et forløb med fysioterapeut Nicklas Rassing. Meget sød, dygtig og kompetent behandler, som bare gerne vil hjælpe en med at få det bedre. Klar anbefaling herfra :-)

Alaa Mardan

Se flere anmeldelser på Google og Facebook​

Nyhed

FysioDanmark udvider og åbner d. 1/5 en afdeling i Ballerup. Fremover kan du derfor også finde os på adressen:

Tempovej 10B, 2750 Ballerup - Find vej

Vi glæder os til at se dig i vores nye afdeling!

Nicklas Rassing

klinikejer

Brug for en fysioterapeut?

Ring til klinikken

Åbningstider​

​Mandag-torsdag: 7:00 - 19:00​

Fredag: 7:00 - 15:00

Lørdag-søndag: Lukket

Mandag: 8:00 - 16:00

Tirsdag: 8:00 - 15:00​

Onsdag: 8:00 - 16:00

Torsdag: 8:00 - 16:00

Fredag: 8:00 - 14:00

Vi aflytter telefonsvareren løbende, og ringer tilbage.

FysioDanmark Herlev
​Herlev fysioterapi & træningsklinik ApS