Akupunktur giver effektiv smertelindring​

Har du brug for akupunktur? Hos Herlev Fysioterapi & Træningsklinik tilbyder vi akupunktur til alle former for skader og smerter.

Vores klinik er beliggende i Herlev, hvor vi har et team af kompetente behandlere med brede kompetencer. Akupunktur er en af vores helt store forcer, som vi har mange års succesfuld erfaring med. Vi tilbyder akupunktur som en selvstændig behandling eller som en del af et bredere behandlingsforløb.

Akupunktur har rod i den traditionelle kinesiske medicin og har dokumenteret, gavnlig effekt på rigtig mange smerter. Ved at placere nåle på udvalgte steder på kroppen kan akupunktøren hjælpe dig med at lindre dine smerter og behandle dine lidelser.

Prøv akupunktur som behandlingsform

Har du problemer med ryg, nakke, skuldre eller noget helt fjerde, kan akupunktur være en effektiv behandlingsmetode. I Vesten har vi taget akupunkturen til os, og metoden er ikke lige så omgærdet af mystik som tidligere.

Videnskabelige undersøgelser dokumenterer, at behandlingen har god effekt, og at den ofte kan nå dybere, end hvad man ellers kan med traditionel massage eller fysioterapi​. Ydermere tilbydes akupunktur som supplement til den fysioterapeutiske behandling.

Har du problemer med muskler, der gør ondt, eller andet, der hæmmer dig i hverdagen, kan du bestille en tid i vores klinik, så vi kan se, om akupunktur vil være den optimale behandling til dig.

Konkurrencedygtige priser og høj kvalitet

Noget af det absolut vigtigste for os er, at vi leverer en grundig behandling af høj kvalitet. Vi tilbyder behandling med akupunktur til en konkurrencedygtig pris, som naturligvis udføres af erfarne og uddannede behandlere.

Bestil tid på telefon 44 94 30 30 og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Du kan også kontakte os på e-mail mail@herlevfys.dk.

​Åbningstider

​Mandag-torsdag: