Eksisteret siden 2004   Skræddersyet træningsprogram   Høj kvalitet og god rådgivning

​Vi åbner op for klinikken fra mandag den 20. april 2020

Vi åbner op for klinikken fra mandag den 20. april 2020.

Det bliver ikke helt som det plejer, så herunder beskriver vi de tiltag der skal gøre, at vi og I er sikre på klinikken.

Der bliver spurgt ind til om du har haft symptomer på COVID-19 inden for de seneste 48 timer (feber, hoste, ondt i halsen, hovedpine og muskelømhed, som hos nogle kan være ledsaget af symptomer fra næsen).

Vurderer fysioterapeuten, at du skal have behandling eller individuel træning på klinikken, så tilbyder fysioterapeuten dig den første ledige tid der passer dig.

I vurderingen af hver enkelt patient vil bl.a. indgå:

• alvorligheden og sværhedsgraden af sygdommen/tilstanden,
  • risikoen for at sygdommen forværres, hvis man ikke behandler, herunder om der er risiko for øget medicinforbrug som følge af dette
  • risikoen for, at sygdommen/tilstanden bliver kronisk, hvis den ikke behandles på en horisont over et par måneder
  • påvirkning af livskvaliteten
  • påvirkning af funktions- og/eller erhvervsevne

Telefon- og videokonsultationer skal benyttes hvis det er muligt.

Holdtræning startes ikke op endnu, så der er kun mulighed for individuel træning på klinikken med en fysioterapeut.

Du skal vaske eller spritte hænder, når du kommer ind i receptionen. Kom lige inden din aftalte tid. Kør dit sygesikringskort gennem ankomstterminalen og tag plads. Vi har fjernet en del stole, således at der er afstand mellem de ventende.

Vi fokuserer naturligvis meget på rengøring, udluftning og afspritning på hele klinikken. Briksen, dørhåndtag og andre steder der er blevet rørt, bliver afsprittet mellem hver patient

Vi planlægger de fysiske behandlinger/træninger, så alle patienter håndteres med mest mulig afstand. Sundhedsstyrelsen har også opfordret til, at vi som sundhedsperson skal bede Jer vende siden til eller ansigtet væk, hvis vi skal tæt på.

For ikke at være for mange fysioterapeuter og patienter på samme tid på klinikken, har vi delt os op, så der kun er få fysioterapeuter på klinikken samtidig. Vi beder dig have forståelse for, at du ikke kan få et lige så fleksibelt udvalg af tider som du plejer.

Hvis du ikke allerede har en aftale med en fysioterapeut på klinikken, så ring på 44943030, og sekretæren vi hurtigst muligt sørge for, at du bliver ringet op af en fysioterapeut.

Vi håber, at du har forståelse for den situation vi er i, og at vi gør alt vi kan, for at hjælpe dig på den bedste og mest sikre måde.

Vi glæder os til at kunne hjælpe dig igen.

Venlig hilsen

FysioDanmark Herlev

NB: Hvis du vil læse mere om de nye retningslinjer, så kan du læse denne artikel fra DR.

​Åbningstider

​Mandag-torsdag: